Selasa, 3 Julai 2012

~ bosa bosan bosang ~

hye semua..selamat mlm...

ari ni tangan ni tibe2 je terasa nak menaip pulak..hihihi..tp agak2nye nak taip ape ekk??huhu
aishh!!pejam celik-pejam celik kjap je da 4 ari bulan 7..macam ane ni minggu dpn aku da nak daftar p0li tp aku x prepare ape2 p0n..huhu..jgn kate nak bank in yuran barang2 yang aku nak bawak p0n aku x settle kn lagi..haha..bkn nye aku malas tp..ni sume sbb bapak aku..malas aku nak cter nak pikir pasal tu nanti wat aku bertambah sakit ati lak..huhu..ni lagi 1 hal td aku just cuma nak minx pendapat je kat PMS gr0up tp d0rg macam layan x layan je..dlm hati aku berkata 0K FINE xpe k0rg s0mb0ng ngan aku kn..nanti smpai kat PMS jangan kawan ngan aku..hahaha...k la x perasan lak ari da smakin gelap itu tandenye peringatan utk mas0k td0..hahaha..slamat mlm sume...hehe *_*

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:
Free Blog Templates