Ahad, 18 Disember 2011

~ LOVING STAR C0UPLE ~

comey x pillow star saya...
                             sebenarnye BANTAL ni satu untuk saya simpan & satu lagi untuk sayang saya simpan..
                             dah 2 minggu saya beli BANTAL ni..saya ingat nak pos untuk dia sebelum 22 ari bulan
                             12 ni tapi masalahnye saya belum beli k0tak lagi...rasenye sempat x utk saya poskan 
                              bantal ni ke KELANTAN..saya nak dia tau yang wane pink ibarat kan diri saya & yang 
                              wane merah uhh ibaratkan diri dia...nak tau x kenape saya suka ngan BANTAL bentok
                              bintang ni sebab utama dia kalau saya rindu kan dia saya mesti kuar uma nak tgk bintang
                              pada waktu malam..yang kedua bila saya tgk bintang mesti saya teringatkan dia..hati saya
                              saya selalu tertanya-tanya dia rindu x kat saya..dia teringat x kat saya..saya harap dia pon 
                              sama macam saya jugak...hehehe...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:
Free Blog Templates